MANAGED PRINT SERVICES

A menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) megközelítése

A szervezetek eltérnek egymástól. Ezért a Canon menedzselt nyomtatási szolgáltatásai részeként időt fordítunk arra, hogy megismerjük az üzleti és informatikai követelményeit, és így közvetlenül az Ön igényeire szabott szolgáltatást hozunk létre.
INFORMÁCIÓKÉRÉS
alt text

A menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) megközelítésének áttekintése

A Canon menedzselt nyomtatási szolgáltatásai (Managed Print Services – MPS) keretében iparági szakértelmünket felhasználva biztosítjuk, hogy az ITIL® és a PRINCE2® módszertanok kombinálásával a lehető legrövidebb időn belül nagyobb biztonságot, gyorsabb nyomtatási folyamatokat, hatékonyabb munkafolyamatokat, fenntarthatóságot és alacsonyabb kiadásokat élvezzen az út minden szakaszában.
alt text
Canon Camera

Felmérés

A jelenlegi helyzet alapos vizsgálatával kezdjük, és teljes képet alkotunk a biztonságról, a fenntarthatóságról, valamint a szervezeten belüli dokumentum- és információáramlás esetleges hatékonysági hiányosságairól.

Ezután elkezdhetjük meghatározni a nyomtatási és rögzítési folyamatok felesleges pazarlással és gondokkal járó, javítható területeit.

Tervezés

Ezután a Feltérképezés szakaszban kiemelt megállapítások alapján olyan megoldást tervezünk, amely segít a hatékonyság növelésében és a digitális transzformációs stratégia előmozdításában; így Ön szabadon koncentrálhat az alaptevékenységére.

E folyamat során megtervezzük a szervezete számára az optimalizálási irányelvet, amelyet a legmodernebb felhőalapú, biztonságos és fenntartható megoldásokkal és szolgáltatásokkal alátámasztott architektúra támogat.

A group of professionals in a meeting
Work professionals discussing Fujitsu Managed Print Service Case Study

Átállás és bevezetés

Miután megterveztük az egyedi megoldást, hosszú távú projektmenedzsment-tapasztalatunkat felhasználva felügyeljük annak megvalósítását és bevezetését az Ön szervezetében.

A változáskezelés terén szerzett szakértelmünkre támaszkodva együttműködünk az Ön kommunikációs csapataival, hogy zökkenőmentes átállási élményt és hosszú távú, egyszerű felhasználói elfogadást biztosítsunk.

Támogatás és felügyelet

A menedzselt nyomtatási szolgáltatásokra (MPS) vonatkozó ajánlatunk középpontjában a flottakezelési szolgáltatás áll, amelynek keretében mérjük a nyomtatási és szkennelési teljesítményt az elfogadott KPI-ok alapján, és karbantartást és támogatást nyújtunk a magas rendelkezésre állás biztosítása és az SLA-k betartása érdekében. Mindezek mellett hatékony és eredményes ügyfélszolgálatot, informatikai támogatást és egyéb digitális szolgáltatásokat kínálunk, hogy minden zökkenőmentesen működjön.

Miután használni kezdi, továbbra is – és hosszú távon – kezeljük a megoldását, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy minden úgy működik, ahogyan kell, illetve hogy a megoldás most és a jövőben is megfelel az Ön igényeinek.

people shaking hands
Canon Camera

Áttekintés

A Canon menedzselt nyomtatási szolgáltatásai (Managed Print Services) rendszeres elemzésekkel biztosítja, hogy Ön a megoldás minden előnyét élvezze, és hogy a megoldás az idő múltával optimalizált maradjon, illetve megfeleljen a szervezete változó igényeinek – nem csupán a teljesítmény, hanem az olyan fontos párhuzamos célok tekintetében is, mint a biztonság és a fenntarthatóság.

Pontosan meghatározott szerződéskezelésünknek köszönhetően Ön könnyen nyomon követheti, mikor, hogyan és kivel elemezzük a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokra (MPS) vonatkozó szerződésének állapotát. És ami a legfontosabb, hogy az elemzési folyamat részeként rávilágítunk az üzleti fejlődésének új lehetséges területeire, például a digitális transzformáció, a hibrid munkavégzés, a felhőalapú és mobiltechnológiák felé való elmozdulás által kínált lehetőségek, ami révén a vállalkozása hosszú távon sikeres lehet.

ESETTANULMÁNY

„A Canon menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) megoldásával megközelítőleg 35%-os megtakarítást értünk el a teljes nyomtatási költségünkben.”

Jon Burnby
A Fujitsu Európai informatikai szolgáltatások részlegének igazgatója
Canon Camera

SZOLGÁLTATÁSOK

Menedzselt nyomtatási szolgáltatások

Hozzon létre egy optimalizált, biztonságos és fenntartható eszközinfrastruktúrát a Canon Managed Print Services szolgáltatások és megoldások segítségével, amelyeket az Ön igényeinek megfelelően biztosítunk: a felhőn keresztül, helyszíni megoldásként vagy hibrid környezetben.

SZOLGÁLTATÁSOK

Digital Transformation Services

Mozdítsa elő a digitális transzformációt a csomagban kínált vállalati szintű menedzselt nyomtatási szolgáltatásaink (Managed Print Services) és munkahelyi együttműködési (Workspace Collaboration) megoldásaink segítségével.

an image representing digital transformation
Workspace Collaboration Solutions

MEGOLDÁSOK

Munkahelyi együttműködési megoldások

Alakítsa át üzletmenetét a fejlett adatkinyeréssel, az automatizált munkafolyamatokkal és a felhőalapú csatlakozási megoldásokkal, amelyek biztosítják, hogy az adatok biztonságban áramolhassanak a szervezeten belül.

Kapcsolódó termékek és megoldások

Fedezze fel a Menedzselt nyomtatási szolgáltatást kiegészítő többi Canon megoldást

További tájékoztatás

További információkat tudhat meg arról, hogy a Canon által biztosított megoldások és szolgáltatások hogyan segíthetnek az új hibrid munkakörnyezethez való alkalmazkodásban.

  • Felkészülés a váratlan eseményekre

    A „norma” fogalma teljesen átalakult, és továbbra is változni fog. Ebbe fektessen, hogy agilis tudjon maradni

  • Új munkatér kialakítása

    Olvassa el, hogy a felhő miként válik nélkülözhetetlen eszközzé ahhoz, hogy a csapatok együttműködhessenek a jövő hibrid, folyton változó munkahelyén

  • Alkalmazkodás a jövő munkahelyéhez a felhő segítségével

    Teremtse meg a jövő munkahelyét a felhőtechnológia kiaknázásával, amely elősegíti a hatékony és biztonságos együttműködést.

  • Mire számíthatunk a jövő munkahelyén?

    Ismerje meg a jövő munkahelyét befolyásoló trendeket, és tudja meg, hogy hogyan készülhet fel rájuk.

  • SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE?

    Szeretne többet megtudni erről a termékről?

    Adatvédelmi szabályzat
    • Amint lehetséges
    • 10:00 - 11:00
    • 11:00 - 12:00
    • 12:00 - 13:00
    • 13:00 - 14:00
    • 14:00 - 15:00
    • 15:00 - 16:00
    • 16:00 - 17:00
    • +36

    Bármilyen információ, amely véleményed szerint segíthet szakértőinknek

    Köszönöm

    Egy szakértőnk hamarosan felhív téged.

    [TIME]

    Üdv

    Sajnáljuk

    Hiba