Üzleti megoldások

Az MPS megközelítés

Minden vállalat más, pontosan ezért fontos, hogy alaposan megismerjük vállalatát és annak informatikai követelményeit – így leszünk képesek a lehető legjobb „managed print” szolgáltatást nyújtani.

A Canon Managed Print Services segítségével garantáljuk, hogy az ITIL® és a PRINCE2® módszerek együttes használatával gyorsabb nyomtatási és hatékonyabb munkafolyamatokat, valamint kisebb kiadásokat fog elérni a lehető legrövidebb idő alatt.

Következő lépések

Ötlépéses megközelítés

[MASTER] Picture_mps-approachFeltérképezés

A folyamat első lépéseként alaposan megvizsgáljuk az aktuális helyzetet, így betekintést nyerünk abba, hogy vállalata mit nyomtat és hogyan. Ez lehetővé teszi egy olyan megoldás kidolgozását, amellyel megszüntethetjük a pazarlást és a bonyodalmakat, így erőforrásokat szabadítunk fel, hogy Ön a legfontosabb üzleti tevékenységekre tudjon koncentrálni.

Tervezés

A Feltérképezés fázisból származó adatok alapján olyan megoldást dolgozunk ki, amely megszünteti a pazarlást, leveszi a válláról a terheket, továbbá megfelel üzleti követelményeinek. Ezen fázis során
Önnel együtt dolgozunk, és ezáltal biztosítjuk
a megoldás megfelelő megtervezését és bevezetését – mivel mindannyian
kizárólag pozitív hatást szeretnénk elérni mind alkalmazottai,
mind vállalata számára.

Átállás és bevezetés

Ezen lépés során a tapasztalatunk, képességeink és tudásunk segítségével megkezdjük az új megoldás bevezetését és bemutatását, továbbá segítünk megváltoztatni a felhasználók magatartását, hogy Ön a lehető legjobb eredményeket érhesse el. Sőt, a továbbiakban is Önnel együtt dolgozunk, hogy ez a jövőben is így maradhasson.

Támogatás és felügyelet

A bevezetést követően meggyőződünk róla, hogy minden úgy működik-e, ahogy annak működnie kell, és ezáltal biztosítjuk, hogy az új megoldás mind az aktuális, mind jövőbeli igényeinek megfeleljen. Az MPS ajánlat központi eleme az Eszközparkkezelés, melynek keretében vállaljuk a dokumentum-előállítási eszközpark megállapodásban szereplő fő teljesítménymutatóknak és szolgáltatásiszint-szerződéseknek megfelelő felügyeletét, és a megtérülési terv elkészítését és egyeztetését. A továbbiakban nem kell foglalkoznia a nyomtatók kezelésével, vagy a mérők leolvasásával és az eredmények feljegyzésével, illetve nem kell időt pocsékolnia a fogyóeszközök megrendelésével. Ezen felül ügyfélszolgálatunk segít kielégíteni az események, incidensek és problémák kezelésével, valamint a szolgáltatással kapcsolatos igényeit abban az esetben, amennyiben Ön fel szeretné velünk venni a kapcsolatot. Minden leegyszerűsödik – a beszerzéstől a számlázásig.

Ellenőrzés

Egyes menedzselt szolgáltatási megoldásokkal ellentétben a Canon Managed Print Services részét képezi egy ellenőrzési fázis is, melynek során gondoskodunk róla, hogy továbbra is olyan előnyös, hosszú távon is optimális megoldást biztosítsunk az Ön számára, mely vállalata folyamatosan változó igényeit is kielégíti. Pontosan meghatározott szerződéskezelésünknek köszönhetően, pontosan megismerhető, hogy mikor, hogyan és kiknek a részvételével fogjuk ellenőrizni az MPS-szerződést, valamint megismerhető a rendszeres ellenőrzések formája és tartalma is.

Armstrong Watson

Mielőtt bármilyen javaslatot tettek volna, a Canon munkatársai fáradságot nem kímélve feltérképezték szervezetünket, hogy megértsék, mi az, amin javítani kell, és ennek mi a legjobb módja.

Armstrong Watson, Egyesült Királyság