Üzleti megoldások

Képalkotás bármilyen fényviszonyok mellett
Feltételek

Képalkotás bármilyen fényviszonyok mellett_Plakát

Kategória vezető rossz fényviszonyok között

Hálózati kameráink rossz fényviszonyok melletti teljesítményét és színvisszaadását egyaránt nagy odafigyeléssel fejlesztettük tovább, hogy a nappali és az éjjeli jelenetek is hűek maradjanak a valósághoz. Az eredmény, hogy kameráink – tökéletes középutat találva a zaj, a felbontás és a színegyensúly között – még gyenge megvilágítás mellett is eredetihez hű színeket rögzítenek.

„Akármilyen Canon hálózati kamerát válassz is, biztos lehetsz benne, hogy a lehető legjobbat fogja nyújtani a gyenge fényviszonyok között.”

Képalkotás rossz fényviszonyok között

Hatékony kezelés vagy ellensúlyozás nélkül az erős háttérfény, a köd és a homályosság is katasztrofális felvételeket eredményezhet. A Canon egyedi képfeldolgozó algoritmusai a lehető legjobb képminőséget nyújtják, a fényviszonyoktól függetlenül.

Automatikus intelligens árnyékszabályzás (Auto-SCC)

A rivális kamerák egymás után több képet rögzítenek különböző záridővel, majd egyetlen képet készítenek belőlük, hogy helyreállítsák az erősen megvilágított hátterű jeleneteket. A Canon automatikus intelligens árnyékszabályozó (Auto SSC) rendszere azonban azonnali, valós idejű módosításokkal növeli az előtér láthatóságát. Ennek eredményeként a világos területek ugyanolyanok maradnak, és csak a sötétebb területek lesznek világosabbak, így a nehezen látható árnyak azonnal tisztán azonosítható tárgyakká válnak.

„Erős háttérfény vagy gyenge megvilágítás mellett életbe lép az Auto-SSC (a Canon egyedi algoritmusa), és garantálja, hogy a felvételek a legjobb minőségben készüljenek.”

Homályosságkompenzáció

Haze Comp Image

A homályosságkompenzáció úgy állítja be a kép kontrasztját, hogy ködös, párás vagy szmogos környezetben is láthatóbb legyen. Képes a jelentős mértékű nagyítással rögzített távoli jeleneteket is tisztábbá tenni. Az optimális eredmények érdekében a kompenzáció Erős, Közepes vagy Enyhe szintre állítható, illetve kézzel is módosítható.

Színes képalkotás

A DIGIC DV III képfeldolgozó motor – amely a profi Canon Cinema EOS kamerákban is megtalálható – kivételes videominőséget, alacsony zajszintet, egyenletes átmeneteket és élénk, pontos színvisszaadást biztosít, a fényforrástól függetlenül.

„Ez azt jelenti, hogy minden szín hű a valósághoz, akármi is legyen a fényforrás.”

Képalkotás infravörös megvilágítással

Az olyan jeleneteket, ahol kevés a környezeti fény, vagy esetleg egyáltalán nincs is, hagyományosan infravörös fénnyel szokás megvilágítani, amellyel a kamerák fekete-fehér képet rögzíthetnek.

A Canon Super UD (Ultra Low-dispersion) objektívtechnológiája és az infravörös visszaverődéstől mentes bevonata javítanak az érzékenységen, valamint kezelik a szellemképhatást és a becsillanást, csökkentve ezzel az infravörös felvételekre jellemző életlenséget. Természetes módon rögzített tiszta és éles képek, amelyek kevesebb feldolgozást igényelnek, sávszélességet és tárhelyet takarítva meg ezáltal.

A beépített infravörös LED-es kamerák kettős LED-elrendezésükkel egyenletesen világítják meg a jelenetet. Akármilyen közel vagy távol van is a téma, akármennyire is a kép szélére került, a felvételek megfelelően exponáltak, és megvan bennük az a részletesség, amellyel valódi bizonyítékként kezelhetők.

Képalkotás távolról

A magas fénytörési indexű, különösen kis fényszórású (Ultra Low-Dispersion) lencsetagok elnyomják a nagy nagyítású objektíveknél gyakran jelentkező kromatikus aberrációt, minimalizálják az objektívtubus torzítását és a párnatorzítást, ezáltal a széleken is nagy felbontású, természetes képeket eredményeznek a teljes zoomtartományban.

A 30-szoros nagyítással rendelkező VB-R sorozatú PTZ kamerák lehetővé teszik, hogy a kezelők a nagyítási tartományon belül, végtelentől a 2 m-es minimális tárgytávolságig bárhonnan megfigyeljék és rögzítsék az eseményeket.