boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

GYIK

Mikor kapom kézhez a visszatérített összeget?

A regisztrációk érvényesítését követően a Canon igyekszik 28 napon belül elindítani a banki átutalást – vagyis NEM a vásárlás dátumától számított 28 napon belül indítja el azt. Amennyiben a regisztráció hiányos vagy helytelen információkat tartalmaz, ez tovább késlelteti a folyamatot, hiszen a helyes és hiánytalan információk beérkezése után 28 nappal indítjuk el az átutalást. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a Canon nem tehető felelőssé azért, ha a kiskereskedő/eladó helytelenül arról tájékoztatja a vevőket, hogy a visszatérített összeget a vásárlás napjától számított 28 nap múlva kapják kézhez.

Honnan tudom meg, hogy a regisztrációm nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha online sikeresen regisztráltál a Canon pénzvisszatérítési promóciójára, a jelentkezésről megerősítő e-mailt kapsz, amely tartalmaz egy hivatkozási számot és személyes belépési adataidat a honlapra, ahol leellenőrizheted a regisztráció és a kifizetési folyamat állapotát. Abban az esetben, ha a regisztráció során helytelen információkat adtál meg, ezt a megadott webhelyen is jelezni fogjuk, és e-mailben tájékoztatunk a még szükséges információkról. A hiányzó információk megadásának leggyorsabb módja, ha bejelentkezel a megadott webhelyre, majd ott frissíted az adatokat.

Milyen formátumú és mekkora méretű fájlok tölthetőek fel a regisztrációs folyamat során?

Ne feledd: A feltöltött fájl mérete legfeljebb 4 MB lehet. Csak JPG, TIF és PDF formátumú fájl tölthető fel.

Honnan tudom meg, hogy mikor kerül sor a kifizetés teljesítésére?

Miután sikeresen érvényesítettük a regisztrációt, elindítjuk a kifizetési folyamatot, e-mailben pedig tájékoztatást küldünk arról a dátumról, ameddig várhatóan átutaljuk a kifizetett összeget a megadott számlaszámra.

Hogyan jelenik meg a kifizetett összeg a bankszámlámon?

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a pénzvisszatérítési promóció keretében a Sales Promotions nevében teljesítjük a kifizetéseket, így a banki adatok között valószínűleg ezt a nevet, nem pedig a Canont fogják feltüntetni.

Hitelkártyával fizettem ki a terméket, így miért nem lehet egyszerűen ugyanezen a hitelkártyán jóváírni a visszatérített összeget?

A Canon pénzvisszatérítés keretében jelenleg csak a mi bankunk és a regisztráció során megadott személyes bankszámla közötti banki átutalással lehet kifizetéseket teljesíteni.

Mi a teendő akkor, ha regisztrált számlaadataim bármely eleme megváltozott a Canon pénzvisszatérítési promóciójára történő eredeti regisztrációm óta, és ezért frissíteni szeretném őket?

Banki adataid bármikor frissítheted az Online ügyfélkövetési rendszer segítségével, amely a megadott bejelentkezési adatokkal érhető el. Az adatok frissítése ezzel a módszerrel végezhető el a legbiztonságosabb módon. Ne feledd azonban, hogy ha már közeleg a kifizetés esedékességi dátuma, telefonon is érdemes felvenni velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztass bennünket az adatok küszöbön álló frissítéséről, így a kifizetést biztosan nem a nyilvántartásunkban szereplő régi számlaadatok felhasználásával fogjuk teljesíteni.

A meghirdetett promóció időtartamán belül rendeltem egy Canon terméket, amely azonban nem fog megérkezni/a kereskedő nem fogja tudni leszállítani az akció érvényességi időtartamának végéig – ennek ellenére jelentkezhetek a pénzvisszatérítési promócióra?

Kérjük, őrizd meg a (promóció időtartamára eső) megrendelést visszaigazoló üzenetet, és a regisztrációkor a számlával együtt küldd be számunkra. A promóció utolsó értékesítési napja után egy hónapos türelmi időt adunk, amely alatt el tudod küldeni a dokumentumokat.

Mi számít elfogadható vásárlási igazolásnak?

Üzletekben eszközölt hagyományos vásárlások esetében a Canonnak a kifizetés összegét feltüntető pénztári bizonylat másolatára és a termék sorozatszámára van szüksége.

Internetes vásárlások esetében a Canon a megrendeléshez kapcsolódó fizetési igazolásról, a termék sorozatszámáról, valamint a webáruház és a termék információiról kér másolatot.

Az online igénylési nyomtatványon mit jelent a „fizetési mód”?

Ez a kifejezés arra utal, hogy eredetileg milyen módon vásároltad meg a terméket.

Hol találom meg a termék sorozatszámát?

A sorozatszám megkereséséhez KATTINTS ERRE A HIVATKOZÁSRA [http://www.canon.hu/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/], ahol megtudhatod, hogy az adott terméken hol található. NE keverd össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. Az alábbi fényképen az EAN-/vonalkód látható, amely általában a termék dobozának oldalán helyezkedik el. Ez NEM az a sorozatszám, amelyet a termékhez kapcsolódó regisztrációkor be kell küldeni. A sorozatszám a terméken magán található. Ha a sorozatszám megkereséséhez segítségre van szükséged, fordulj az itt található útmutatónkhoz.

A webhely miért nem ismerte fel az e-mail-címemet, amikor a pénzvisszatérítés érdekében regisztráltam az objektívet?

A fényképezőgép, valamint az akciós listáról megvásárolt objektívek mindegyike esetében UGYANAZT az e-mail címet kell használnod a regisztráció során.

A rendszer ezáltal ismeri fel és kapcsolja hozzá a vásárlást az objektív megvételéhez.

A pénzvisszatérítéssel kapcsolatban kell-e adót fizetnem, vagy van-e mód az ÁFA visszaigénylésére?

Alapvetően a résztvevők felelősek a törvények által előírt minden adó megfizetéséért, a Canon pedig nem vállal felelősséget a résztvevőkkel szemben azokért a károkért, veszteségekért vagy kiadásokért, amelyek az ezen adók megfizetésének elmulasztása vagy késedelmes teljesítése miatt a résztvevőket terhelik.

A Canon hasonlóképp az adóbevallási eljárások egyikére sem tehet javaslatot. A végső illetékesség a helyi adóhatóságé, de a pénzvisszatérítés tényéből általában nem keletkezik jövedelemadó-fizetési kötelezettség

Mit tegyek, ha a bankom díjat számít fel nekem a pénzvisszatérítés átutalásával kapcsolatban?

A Canon a meghirdetett feltételek szerint a pontos pénzvisszatérítési összeget utalja majd át a helyi pénznemben, azonban a felmerülő banki költségekért a Canon nem vállal felelősséget. Amennyiben a visszatérítés után a kedvezményezett bankja pótdíjat/jutalékot számít fel, azt a fogyasztónak kell viselnie.