boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

GYIK

Hol vásárolhatok Canon fogyasztói cikkeket?

A Canon fogyasztói cikkei megbízható viszonteladóink országos hálózatának üzleteiben szerezhetők be.

Mikor kapom kézhez a visszatérített összeget?

A regisztrációk érvényesítését követően a Canon igyekszik 28 napon belül elindítani a banki átutalást – vagyis NEM a vásárlás dátumától számított 28 napon belül indítja el azt. Amennyiben a regisztráció hiányos vagy helytelen információkat tartalmaz, ez tovább késlelteti a folyamatot, hiszen a helyes és hiánytalan információk beérkezése után 28 nappal indítjuk el az átutalást. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a Canon nem tehető felelőssé azért, ha a kiskereskedő/eladó helytelenül arról tájékoztatja a vevőket, hogy a visszatérített összeget a vásárlás napjától számított 28 nap múlva kapják kézhez.

Honnan tudom meg, hogy a regisztrációm nem megfelelő vagy hiányzó adatok miatt halasztásra került?

Ha online sikeresen regisztráltál a Canon pénzvisszatérítési promóciójára, a jelentkezésről megerősítő e-mailt kapsz, amely tartalmaz egy hivatkozási számot és személyes belépési adataidat a honlapra, ahol leellenőrizheted a regisztráció és a kifizetési folyamat állapotát.

Amennyiben helytelen adatokat adtál meg, szintén e-mailt küldünk arról, hogy milyen adatokat szükséges megadnod. A fiókba való bejelentkezés a legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy megadd a hiányzó adatokat.

Milyen formátumú és mekkora méretű fájlok tölthetőek fel a regisztrációs folyamat során?

Csak JPG, TIF és PDF formátumú fájl tölthető fel. A feltöltött fájl mérete legfeljebb 4MB lehet.

Honnan tudom meg, hogy mikor kerül sor a kifizetés teljesítésére?

Miután sikeresen érvényesítettük a regisztrációt, elindítjuk a kifizetési folyamatot, e-mailben pedig tájékoztatást küldünk arról a dátumról, ameddig várhatóan átutaljuk a kifizetett összeget a megadott számlaszámra.

Hogyan jelenik meg a kifizetett összeg a bankszámlámon?

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a pénzvisszatérítési promóció keretében a Sales Promotions nevében teljesítjük a kifizetéseket, így a banki adatok között valószínűleg ezt a nevet, nem pedig a Canont fogják feltüntetni.

Bankkártyával fizettem a termékért. Lehetséges, hogy a pénzvisszatérítést is erre a kártyára küldjék vissza?

A Canon pénzvisszatérítés keretében jelenleg csak a mi bankunk és a regisztráció során megadott személyes bankszámla közötti banki átutalással lehet kifizetéseket teljesíteni.

Mi a teendő akkor, ha regisztrált számlaadataim bármely eleme megváltozott a Canon pénzvisszatérítési promóciójára történő eredeti regisztrációm óta, és ezért frissíteni szeretném őket?

Banki adataid bármikor frissítheted az Online ügyfélkövetési rendszer segítségével, amely a megadott bejelentkezési adatokkal érhető el. Az adatok frissítése ezzel a módszerrel végezhető el a legbiztonságosabb módon. Ne feledd azonban, hogy ha már közeleg a kifizetés esedékességi dátuma, telefonon is érdemes felvenni velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztass bennünket az adatok küszöbön álló frissítéséről, így a kifizetést biztosan nem a nyilvántartásunkban szereplő régi számlaadatok felhasználásával fogjuk teljesíteni.

A meghirdetett promóció időtartamán belül rendeltem egy Canon terméket, amely azonban nem fog megérkezni/a kereskedő nem fogja tudni leszállítani az akció érvényességi időtartamának végéig – ennek ellenére jelentkezhetek a pénzvisszatérítési promócióra?

Kérünk, őrizd meg a rendelésről szóló visszaigazolást (amely a promóciós időszakon belül készült), és az igényléskor küldd el a számlával együtt. A promóció utolsó értékesítési napja után 90 napos türelmi időt adunk, amely alatt el tudod küldeni a dokumentumokat.

Mi számít elfogadható vásárlási igazolásnak?

Üzletekben eszközölt hagyományos vásárlások esetében a Canonnak a kifizetés összegét feltüntető pénztári bizonylat másolatára és a termék sorozatszámára van szüksége.

Internetes vásárlások esetében a Canon a megrendeléshez kapcsolódó fizetési igazolásról, a termék sorozatszámáról, valamint a webáruház és a termék információiról kér másolatot.

Az online igénylési nyomtatványon mit jelent a „fizetési mód”?

Ez a kifejezés arra utal, hogy eredetileg milyen módon vásároltad meg a terméket.

Hol találom meg a termék sorozatszámát?

A sorozatszám a Canon termék vázán található. A sorozatszám megtalálásához tekintsd meg a sorozatszám-útmutatónkat. NE keverd össze a sorozatszámot az EAN-/vonalkóddal. Az alábbi fényképen az EAN-/vonalkód látható, amely általában a termék dobozának oldalán helyezkedik el. Ez NEM az a sorozatszám, amelyet a termékhez kapcsolódó regisztrációkor be kell küldeni.

faqs_barcode

A webhely miért nem ismerte fel az e-mail-címemet, amikor a pénzvisszatérítés érdekében regisztráltam az objektívet?

A fényképezőgép, valamint az akciós listáról megvásárolt objektívek mindegyike esetében ugyanazt az e-mail-címet kell használnod a regisztráció során.

A rendszer ezáltal ismeri fel és kapcsolja hozzá a vásárlást az objektív megvételéhez.

A pénzvisszatérítéssel kapcsolatban kell-e adót fizetnem, vagy van-e mód az ÁFA visszaigénylésére?

Alapvetően a résztvevők felelősek a törvények által előírt minden adó megfizetéséért, a Canon pedig nem vállal felelősséget a résztvevőkkel szemben azokért a károkért, veszteségekért vagy kiadásokért, amelyek az ezen adók megfizetésének elmulasztása vagy késedelmes teljesítése miatt a résztvevőket terhelik.

A Canon hasonlóképp az adóbevallási eljárások egyikére sem tehet javaslatot. A végső illetékesség a helyi adóhatóságé, de a pénzvisszatérítés tényéből általában nem keletkezik jövedelemadó-fizetési kötelezettség.

Mit tegyek, ha a bankom díjat számít fel nekem a pénzvisszatérítés átutalásával kapcsolatban?

A Canon a meghirdetett feltételek szerint a pontos pénzvisszatérítési összeget utalja majd át a helyi pénznemben, azonban a felmerülő banki költségekért a Canon nem vállal felelősséget. Amennyiben a visszatérítés után a kedvezményezett bankja pótdíjat/jutalékot számít fel, azt a fogyasztónak kell viselnie.

Miért nem tudok bejelentkezni a webhelyre a követési kódommal?

A belépési azonosítók érzékenyek a kis- és nagybetűkre, ezért ellenőrizd, hogy pontosan írtad-e be a kódot (kis- és nagybetűkkel). Az ezzel kapcsolatos részleteket megtalálod az igénylés benyújtása után küldött Canon-válaszlevélben.

Kapcsolódó termékek

EOS RP