Boost your business by talking to customers more effectively.

Ügyfél-kommunikáció

Kommunikáljon hatékonyabban ügyfeleivel, és növelje vállalata sikerességét.

Az ügyfelekkel való kommunikáció minden szervezet létfontosságú része, de ennek a tevékenységnek a nem megfelelő fejlődése komoly hatással lehet a sikerre.

Napjaink ügyfelei elvárják, hogy akkor és arra az eszközre kapják meg az információkat, amikor és ahol azokra szükségük van.

A jobb ügyfél-kommunikáció előnyei

Retain customers Retain customers

Ügyfelek megtartása

Hatékonyabb és sokkal inkább testre szabott kommunikáció révén

Strengthen branding Strengthen branding

A márkaimázs erősítése

Az üzenetek egységes, összcsatornás közlése révén

Improve efficiency Improve efficiency

Növelje hatékonyságát

Az IT helyett a vállalat működése által létrehozott ügyféltartalmak révén

Speed up time to market Speed up time to market

Rövidebb piacra kerülési idő

A korábbi rendszerek adatainak integrálásával

Ügyfélkezelés és ügyfél-kommunikáció: egy új megközelítés

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Ez a megoldás javította a működési hatékonyságot és csökkentette az ügyfeleinknek adott válaszok idejét.

Alan Watson

Kapcsolatmenedzser, Aegon UK

A kihívás

Az Aegon nemzetközi biztosítótársaság hatékonyabb módszert keresett a 2 millió Egyesült Királyságbeli ügyfelével folytatott kommunikációhoz. A nyomtatott anyagokról digitális technológiára való átállás mellett a vállalat kiszervezéssel szerette volna csökkenteni költségeit, valamint javítani szerette volna adatbiztonsági és ellenőrzési funkcióit.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

A megoldás

Az Aegon számára korszerű, a bejövő és a kimenő levelek kezelésére szolgáló, automatikus munkafolyamatokkal támogatott és elektronikus tárhellyel rendelkező rendszert hoztunk létre. Az egyszerűsített dokumentumkezelő rendszer egy, a Canon által felügyelt, kifejezetten erre a célra épített telephelyen kívüli létesítményben kapott helyet.

Eredmények

A kiszervezett ügyfél-kommunikációs megoldás 50%-kal gyorsabb levélfeldolgozást és összesen 25%-os költségcsökkentést eredményezett a vállalat számára. Az Aegon digitális átállásának támogatása mellett a megoldás a dokumentumok és adatok hatékonyabb felügyelete révén lehetővé tette a vállalat számára a jogszabályoknak való megfelelést is.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Fedezze fel az ügyfelekkel való hatékony kommunikáció új módjait.


Vegye fel a kapcsolatot a Canon szakértőjével!

Működése

Fedezzen fel új digitális kommunikációs megoldásokat, hogy ügyfelei elköteleződjenek Ön mellett!

Támogató megoldások

Adatvédelmi szabályzat
  • Amint lehetséges
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +36

Bármilyen információ, amely véleményed szerint segíthet szakértőinknek

Köszönöm

Egy szakértőnk hamarosan felhív téged.

[TIME]

Üdv

Sajnáljuk

Hiba