Költségmegtakarítás
Szabaduljon meg a költséges informatikai infrastruktúrákra és speciális erőforrásokra való igénytől.
Az online ügyfél-kommunikáció menedzsment (CCM) nem csak a dokumentum-előállítás fejlesztését jelenti, hanem előrelépést az ügyfélközpontú, teljesen megfelelő és költséghatékony megközelítés felé, az ügyfélélmény fokozása érdekében.
A folyamat- és csatornakezelés integrálása új információcserét tesz lehetővé az Ön üzleti kommunikációi terén. Térjen át teljesen kezelt, felhőalapú szolgáltatásra, és használja ki a Canon egyedülálló CCM ügyfél-alkalmazása által nyújtott előnyöket.
A feldolgozást a kívánt szállítási módhoz kész – az ügyfelek beérkező adatfájljaiból kinyert – kommunikációs tartalmak összeállításával egyszerűsíti le.
Az előkészített fájlok visszaküldhetők az ügyfeleknek további feldolgozás és/vagy végfelhasználóik számára történő továbbítás érdekében.
Több időt fordíthat főbb üzleti tevékenységeire, ha a nyomtatás gyártási és kézbesítési folyamatait, valamint a levelezést a Canon szakértő csapatainak szervezi ki.
A teljesen szerkesztett kommunikációs tartalmak a végfelhasználó ügyfeleknek e-mailen keresztül kerülnek kiküldésre, a visszapattanó e-mailekkel kapcsolatos jelentések összevetésével pedig nyomon követhetők.
Automatikusan biztosított minden kommunikációs tartalom címzetthez történő továbbítása, a visszapattanó vagy sokadjára is sikertelenül elküldött e-mailek esetén pedig nyomtatásra kész fájlok kerülnek kézbesítésre.
A Canon úgy kezeli az Ön beérkező adatait, hogy feldolgozásukat követően kommunikációs kimenetben alakítja át, majd biztonságosan tárolja azokat a felhőben.
Munkatársaink magasan képzett szakemberek az adatok személyes, célzott és megfelelő kommunikációvá való átalakításában.
A biztonságos távoli hozzáférés CCM-megoldást kínál költséges licencek és belső specialisták alkalmazása nélkül.
Bővítse szállítási kapacitását, és spóroljon az erőforrások költségein az ügyfél-kommunikációs szolgáltatások platformjával, amely a helyszínen egyetlen központban, a felhőben kezelhető.
– Markus Stricker, ügyvezető igazgató, MSPA Canon kommunikációs platformjához hasonló, újszerű rendszerek nélkülözhetetlenek a meglévő és új ügyfelek megtartásához.
Fedezzen fel új digitális kommunikációs megoldásokat, hogy ügyfelei elköteleződjenek Ön mellett!
Kérdésed van vagy információra van szükséged? Add meg alább az adataidat, és egy szakértőnk hamarosan felhív téged.
Egy szakértőnk hamarosan felhív téged.
Üdv
Hiba