Az LO Media kipróbált egy alapvető, az Amerikai Egyesült Államokból származó cross-media megoldást, hogy belekóstolhasson, mit lehet vele elérni. A csapatot lenyűgözte a technológiában rejlő lehetőség és a nagymértékben testre szabott, csatornákon átívelő ügyfél-kommunikáció létrehozásának képessége. Ugyanakkor a tapasztalat azt mutatta Lars számára, hogy átfogóbb szoftvercsomagra van szükség, amely létfontosságú módon a helyi beszállítók támogatását és képzést is magában foglal, ezáltal maximalizálva a befektetést.
Értékalapú költségszámítási modellre való átállás az ügyfelek számára biztosított érték növelése és a bevételek javítása érdekében
Az üzleti gondolkodásmód megváltoztatása a kommunikáció terén alkalmazott holisztikusabb látásmód érdekében (a leghatékonyabb kommunikációs forma meghatározása az egyes projektekre vonatkozóan)
Új hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítése
A cross-media eladások évente körülbelül 1 millió norvég korona (több mint 100 000 euró) összegű bevételt hoznak
A nyomdai részleg megerősödése
Minden nyomtatási feladat web-to-print rendszeren keresztül érkezik, ami évente kb. 5 millió norvég korona összegű bevételt jelent
A web-to-print áruházakon keresztül eladott új termékek évente kb. 1 millió norvég korona összegű bevételt hoznak
A nyomdai szolgáltatások 21. századi szintre emelése a cross-media segítségével, ezáltal támogatva a teljes körű, digitális platformokat is magában foglaló kommunikációs szolgáltatóvá válást.
• Az egyre csökkenő nyomtatási mennyiségek és költségek elleni küzdelem integrált kommunikációs szolgáltatások felajánlásával, hogy ezáltal megfeleljenek az ügyfelek célkitűzéseinek
• A nyomtatás akkor történő használata, ha ez a megfelelő és leghatékonyabb megoldás, ezáltal optimalizálva az értékét
• A digitális nyomdai szolgáltatások használatának és értékesítési módjainak megértése
• A Canon cross-media csomagba való befektetést javasolt egyre növekvő web-to-print szolgáltatással ötvözve, hogy megmenthető legyen az üzletvitel nyomdászati oldala.
• A Canon a cross-mediával kapcsolatos egyedi képzést szervezett az ügyfél számára.
• Folyamatos támogatás a Canon üzleti tanácsadójától, hogy a vállalat értéket kapcsolhasson az új digitális szolgáltatásokhoz, és új lehetőségeket és működési módszereket fedezhessen fel.