Az i-Pack a Canonnal teljesen irányítása alá vonja a gyártást

ipack-logo

A sarpsborgi (Norvégia) központú i-Pack mindig kiemelkedő teljesítményt nyújtott a poszterek és csomagolási megoldások létrehozása terén a Point-of-Sale (POS) piac számára. A sarpsborgi (Norvégia) központú vállalat 1997-es megalapítása óta több különböző név és tulajdonos alatt működött, és számos vezető csomagoló céggel dolgozott együtt Skandináviában és egyéb európai piacokon.

2013-ra azonban az alapító – Atle Andreassen – úgy érezte, a cég nem hozza a benne rejlő lehetőségeket. „Elvesztettük az identitásunkat” jegyzi meg Andreassen. Inkább az anyavállalatuk helyi értékesítési szervezeteként funkcionáltak, így Andreassen sikeresen kivásárolta a céget, és visszavezette az eredeti gyökereihez. Átnevezte i-Pack AS-nek, és a szakember új stratégiája az volt, hogy álljanak vissza a kiváló minőségű POS anyagok és a különleges csomagolás előállítására és szállítására. A hosszú távú cél az volt, hogy a legjobbak legyenek ezen a területen.

„A Canon támogatásának és technológiájának köszönhetően nagyon szépen haladunk az üzleti céljaink elérése felé.”

Atle Andreassen, alapító

Eredmények

Rövidebb szállítási idő a Just-In-Time ügyleteknél – három hétről egy hétre csökkent egyes alkalmazásoknál

Rövidebb szállítási idő a Just-In-Time ügyleteknél – három hétről egy hétre csökkent egyes alkalmazásoknál

300%-kal növelt havi mennyiségek

300%-kal növelt havi mennyiségek

A mennyiség 25%-kos növelésének megcélzása 2015-ig, és további 15% 2016-ra

A mennyiség 25%-kos növelésének megcélzása 2015-ig, és további 15% 2016-ra

Az újonnan kialakított i-Pack Digital részleg létrehozásának megalapozása, és további terjeszkedés az i-Pack Plasttal fa, műanyag és acél alkalmazásoknál, valamint az i-Pack Design & Communication megoldással az eredeti kampány tervezéseknél

Az újonnan kialakított i-Pack Digital részleg létrehozásának megalapozása, és további terjeszkedés az i-Pack Plasttal fa, műanyag és acél alkalmazásoknál, valamint az i-Pack Design & Communication megoldással az eredeti kampány tervezéseknél

ipack-objective

Cél

Az üzlet kibővítése, hogy a POS-megoldások terén vezetővé váljanak

Kihívások

• Igyekezni megfelelni a gyakran reaktív POS kampányok gyors átfutási idejére vonatkozó fogyasztói igénynek

• Nincs ellenőrzés a nyomtatási minőség felett, ami befolyásolja a végtermék minőségét

• A kis példányszámú nyomtatási munkák kiszervezése leterhelt termelési vonalat eredményezett

• Korlátozott és drága prototípus készítési folyamat

• Nincs lehetőség új alkalmazások létrehozására a további gazdasági növekedés érdekében

Megközelítés

A Canon kielemezte az üzleti stratégiát és a legjobb megoldást nyújtotta, hogy az ügyfél hozzáadhassa a nyomtatást a szolgáltatási ajánlataihoz

• Az új üzleti partner Canon és Arizona technológiát javasolt az új digitális részleg számára

• Canon elhívta a céget az Arizona 6000-es sorozat vancouveri bemutatójára

• A termelékenység és sokoldalúság szemléltetése különféle eszközöknél, kis sorozatú csomagolási, poszter és kereskedelmi nyomtatási alkalmazásoknál

• A Canon támogatta a telepítést és az integrációt a meglévő készregyártó sorral

ipack-spare