A Ritz, a svájci nyomdai szolgáltató, határozott lépéseket tett, hogy alkalmazkodjon a változó kommunikációs piachoz, amelyet a népszerű online csatornák és digitális platformok irányítanak.
Márkaátalakítást végeztek, hogy tükrözze az új szolgáltatásokat
A cross-média ajánlat sikeres meghirdetése egy cross-média kampánnyal az ügyfeleknek
Végrehajtott első cross-média kampány a Ritz ügyfeleinek
Az online szolgáltatások bővítésével igazodni a modern kommunikáció világához.
• Csökkenő nyomtatási mennyiségek
• Nehézség megállni a versenypiac talaján
• Az online szolgáltatások iránti fogyasztói kereslet kielégítésére való képtelenség
• A Canon egy Üzleti és innovációs vizsgálatot (B&IS) kínált a Ritznek 2013-ban egy ügyfeleknek szóló rendezvényen
• A B&IS vizsgálatot elvégezték 2014-ben, amely egyértelmű áttekintést nyújtott az ügyfélnek az aktuális üzleti modellről, beleértve a marketing stratégia elemzését is
• Változást ösztönzött az üzleti modellben, hogy a Canon segítségével adjanak hozzá cross-média szolgáltatásokat, és hogy 2015-ben pozicionálják újra az üzleti tevékenységet
• A Canon támogatta az első cross-média kampányt, hogy meghirdessék az új szolgáltatásokat a Ritz ügyfélkörének