Termék

Az okok, amiért mindenképpen megéri ismerni a programozásalapú nyomtatást

Személyre szabható, mérhető és szinte azonnal rendelkezésre áll

Campaign direct mail on table with computer, glasses and phone

A személyre szabhatóság ereje

A digitális marketing szektorban a nyomtatás jelentőségének csökkenésével kapcsolatos pletykák eléggé eltúlzottak. A valóságban ugyanazok a programozáson alapuló újítások, amelyek segítettek a digitális hirdetés és marketing felvirágoztatásában most a nyomtatási iparágat segítik.

A digitális nyomtatási technológiáknak az internetes nyomtatás és az automatikus gyártási munkafolyamatok terén lezajlott fejlődésének köszönhetően a valós idejű marketing nem korlátozódik többé az online eszközökre, pl. az előugró ablakokra, a bannerekre és e-mailekre. A marketingszakértők szerint ez azt jelenti, hogy minden személyre szabott online tartalom immár nyomtatásban is ugyanúgy személyre szabható. Ez az, amire a nyomtatás újítói programozásalapú nyomtatásként hivatkoznak.

Egy integrált, programozáson alapuló nyomtatási megoldással a digitális adatokat a nyomtatott marketingkommunikációk virtuális, valós idejű létrehozására lehet felhasználni – a létrehozástól a terjesztésig csupán 24 óra leforgása alatt.

A programozásalapú nyomtatás óriási lehetőségeket rejt. Számtalan lehetőséget nyit a marketingszakemberek és a nyomdai szolgáltatók számára olyan többcsatornás kampányokban való együttműködésre, amelyek ötvözik a nyomtatás előnyeit a digitalizációval, mint pl. a vásárlók azonnali megszólítását a személyre szabott, pontosan a kívánt profilokhoz igazított tartalmakkal.

Couple looking at post as they come through door

A legjobb elemek mindkét lehetőségből

Bár kétségtelenül vonzó a programozásalapú nyomtatás koncepciója, a gyakorlatban mégis felvet néhány kérdést. Vajon képesek a marketing szakemberek arra, hogy a digitalizálás lehetőségeit és a nyomtatást használva, mélyebb elköteleződést kiváltó célzott üzenetekkel, személyesen szólítsák meg a vásárlóikat?

A válasz egy olyan megoldás, amely mindkét lehetőségből a legjobbat emeli ki – egy valós idejű vagy szinte valós idejű, digitális lehetőségekkel ötvözött, direktmarketing kampány. Ez valójában már most is megvalósítható, ha a médiavásárlás során használt, programozás alapú megközelítést kiterjesztjük a közvetlen levelekre (DM) és nyomtatásra is.

A State of Digital weboldal meghatározása szerint a programozásalapú médiavásárlás „lehetőséget nyújt a tulajdonos/márka számára egy adott üzenet és kreatív személyre szabhatóságával a megfelelő személy számára, a megfelelő időben és a megfelelő kontextusban – a márka közönségstatisztikáira alapozva a célközönség behatárolására.”

Ezzel a megközelítéssel a marketing szakemberek sokkal pontosabb és személyre szabottabb üzenetküldést és médiahasználatot érhetnek el, melynek köszönhetően hatékonyabb személyre szabott kampányt hozhatnak létre.



A programozásalapú DM kiküldés segítségével egyesítheti az online és a fizikai csatornákat úgy, hogy azok jelentősen növeljék az Ön profitját.

- Mark Cripps, The Economist Group

Kiváló példa minderre a programozáson alapuló levélkiküldés. Az egyesült királyságbeli Royal Mail által támogatott koncepció, ami röviden összefoglalva, a vásárlók számára kialakított, perszonalizált, személyközi kommunikáció egy speciális formája.

A programozáson alapuló levél kiküldését úgy mutathatjuk be a legegyszerűbben, mintha egy kitalált forgatókönyvet ismertetnénk lépésről lépésre. Ha egy ügyfél, aki korábban engedélyezte a kapcsolatfelvételt, felkeres egy weboldalt és interakciót alakít ki, a művelet egy azonnali, célzott, programozásalapú, megtervezett, személyre szabott levelet generál válaszként, amely a böngészési viselkedést alapul véve 48 órán belül megérkezik a postaládájába.

Egyesíti a levelek kézzelfoghatóságát és érzelmi hatását a digitális lehetőségek által biztosított egyedi üzenetküldéssel. Mark Cripps (marketing-vezérigazgató, The Economist Group), „ A programozáson alapuló levél kiküldése egy izgalmas, új fejlesztés. Lehetővé teszi, hogy a digitális és a direkt levelek együttesen érjék el a kívánt hatást, az online és fizikai csatornákat pedig úgy kombinálja, hogy jelentősen növelje jövedelmezőséget.”

Digitális nyomtatás: a programozásban rejlő lehetőségek

Nem lenne lehetőségünk a programozáson alapuló nyomtatásra a legújabb nyomtatási megoldások és a kifinomult automatizált gyártási munkafolyamatok nélkül. Ezek lehetővé teszik, hogy az átfutás, a létrehozás, a gyártás és a terjesztés is rövid időt vegyen igénybe. A nyomtatási fájlok generálása szoftveres alapon, naprakész változóadatok felhasználásával történik, a nyomtatás pedig digitális és automatizált.

A kiváló minőségű, személyre szabott nyomtatás napjainkban a nagy-,és kisléptékű kampányokban egyaránt költséghatékonnyá válik. Ez kívánatos megoldássá teszi a digitális nyomtatást a marketing szakértők számára, akik szeretnék fellendíteni a kampányaikat, illetve azon nyomdai szolgáltatók számára, akik a direktmaileken túlmutató, jövedelmező nyomdai befektetésre vágynak.

Végül, a programozásalapú nyomtatás megmutatja, hogy hamis az a vélekedés, amely szerint a nyomtatást végül kiszorítják a digitális megoldások a direktmarketing területén. A programozásalapú nyomtatás a célzott, kiváló minőségű közvetlen marketinganyagok 24 órás kézbesítési lehetőségével gondoskodik arról, hogy olyan adatvezérelt kampányok is megvalósuljanak, amelyek a digitális és a fizikai megoldásokból egyaránt a legjobbat hozzák ki.

A digitális nyomtatási megoldásoknak köszönhetően a marketing szakemberek rendkívül fontos plusz érzelmi töltettel bővíthetik célzott ajánlataikat, és biztosak lehetnek benne, hogy a vásárlók értékelni fogják majd a fizikai kommunikációt, legalább annyira, ha nem jobban, mint az online interakciót.

A nyomtatás nem halt meg! – stratégiai megközelítést használva életre keltheti a digitális marketinget.

Írta: Tino Wägelein
Üzletfejlesztési igazgató, Canon Europe


További megoldások

További tájékoztatás

Fedezze fel, hogyan segíthet az Ön vállalkozásának a programozáson alapuló nyomtatás!

Vegye fel a kapcsolatot a Canon szakértőjével!

Adatvédelmi szabályzat
  • Amint lehetséges
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +36

Bármilyen információ, amely véleményed szerint segíthet szakértőinknek

Köszönöm

Egy szakértőnk hamarosan felhív téged.

[TIME]

Üdv

Sajnáljuk

Hiba