Tegye tökéletesebbé nyomtatási szolgáltatásait a többszörös adatfolyamon alapuló marketinges innovációkkal!
Innovatív reklámküldemény-nyomtatási technológia, amely gazdaságosabb nyomtatást, ugyanakkor kiváló minőségű színeket eredményez.
Tegye egyedülállóvá és fejlessze vállalkozását új digitális nyomtatási funkciókkal!
Az európai kreatív gazdaság éves szinten 535,9 milliárd euró bevételt termel – vegye ki Ön is a részét belőle az új digitális nyomtatási trendekben rejlő lehetőségek kiaknázásával!
A digitalizáció tagadhatatlanul forradalmasította a marketingágazatot, de mivel napi szinten hallani a digitális világ botrányairól, a márkák és az általuk megcélzott vásárlók ismét a nyomtatott anyagok felé fordulnak – íme az ennek bizonyítékául szolgáló adatok:
A Joint Industry Committee (JICMAIL) 2018-as, reklámküldeményekre vonatkozó éves jelentése
A nyomtatott marketing koránt sincs lemaradva, mivel megőrizte fontos szerepét a célközönségek megszólítására szolgáló csatornaként, és továbbra is jól teljesít:
A technológia megváltoztatja az alkotást. A Canon és a Microsoft összefogott a 2017-es D&AD fesztiválon, hogy megmutassa, milyen intuitív módon segítheti elő a kreativitást a technológia és a nyomtatás, és általuk hogyan teremthet még szorosabb kapcsolatot az ember a munkájával.
Az iparágra vonatkozó adatok nyilvánvalóvá teszik, hogy a nyomdai marketing még ebben a digitális korszakban is megőrizte a rugalmasságát. Miért bíznak a vásárlók jobban a nyomtatott anyagokban, és hogyan tudnak a nyomdai szolgáltatók előnyt kovácsolni belőlük, hogy még vonzóbbá tegyék nyomtatási kínálatukat?
Ashley Norris, a The Content Marketing Association tartalmi tanácsadója szerint: „Van egyfajta állandóság és hitelesség, amely a nyomtatott tartalmakat jellemzi, és ezekre a digitális tartalmak nem mindig alkalmasak. A hirdetők számára ma is ugyanolyan fontos, hogy a nevüket ehhez a prémium tartalomhoz társítsák.”
A DMA adatai szerint ’az emberek 56%-a úgy gondolja, hogy a nyomtatott marketing a kommunikáció legmegbízhatóbb formája’. „A hagyományos nyomtatott médiumok személyes élményt nyújtanak a vásárlóknak – valami megfoghatót, amivel kapcsolatba tudnak lépni, amit magukkal tudnak vinni és amibe tetszés szerint újra belelapozgathatnak” – mondja Rachel Aldighieri, a DMA marketingigazgatója.
„Mindezt alátámasztja a JICMAIL éves jelentése, amelyből kiderül, hogy továbbra is milyen nagy mértékben bíznak a vásárlók a nyomtatott médiában. Azt a személyes kapcsolatot, amelynek megteremtésére képes, nem érdemes figyelmen kívül hagyniuk a piac résztvevőinek.”
A kézzelfoghatóság és a bizalom jellemző a nyomtatott marketingre. Ez olyasmi, amit a digitális marketing egyáltalán nem tud kínálni, így a nyomdai szolgáltatók valódi lehetőséget kapnak arra, hogy vállalkozásuk ügyfeleinek erős márkatartalmakat kínáljanak. A tapintható és kreatív nyomtatás révén az eldobásra ítélt brosúrák hatékony és érdekes marketinganyaggá válhatnak.
Ashley Norris – a Content Marketing Association tartalmi tanácsadójaVan egyfajta állandóság és hitelesség, amely a nyomtatott tartalmakat jellemzi, és ezekre a digitális tartalmak nem mindig alkalmasak.
Senki nem mondta, hogy a nyomtatott és a digitális nyomtatás kizárja egymást. Valójában rendíthetetlen csapatot alkotnak, különösen a vállalati nyomtatási megoldások terén. A digitalizációval a nyomtatás gyorsabb, lendületesebb és könnyebben kezelhető, míg a nyomda mindazt biztosítja a digitális nyomtatás számára, ami csak többéves, az idők próbáját kiálló, hiteles működéssel érhető el.
Ashley Norris szerint: „A legjobb kampányok a média minden típusát magukba foglalják. Örömmel látnék több, szerves egységet alkotó kampányt, például olyanokat, ahol a nyomtatott hirdetések csúcsminőségű fotókat és terjedelmesebb tartalmakat egyaránt kínálnak, majd ezeket kisebb adagokban a digitális csatornákon keresztül is terjeszteni lehet.
„A Content Marketing Association (CMA) tagjainak némelyike ehhez hasonló remek munkát végez.”
Innovatív reklámküldemény-nyomtatási technológia, amely gazdaságosabb nyomtatást, ugyanakkor kiváló minőségű színeket eredményez.
Feleljen meg a piaci igényeknek a beltéri reklámanyagok nyomtatására kifejlesztett technológiánkkal, hogy kiváló minőségű, testreszabott promóciós anyagokat tudjon kínálni!
Tegye még sokoldalúbbá a vállalkozását, növelje a termelékenységet, és reagáljon a piaci igényekre a kültéri reklámanyagok nyomtatására kifejlesztett technológiánkkal!
Kínáljon kimagasló rugalmasságot és hatékonyságot az értékesítési anyagok és poszterek nyomtatására kifejlesztett technológiával, amellyel maximálisan kiterjesztheti üzleti tevékenységét!
A közösségi média véleményvezéreinek legújabb hullámát képviselő könyvkereskedők a nyomdai kiadás újjáéledését támogatják – ismerje meg őket!
Tudja meg, hogyan alakít ki néhány tapétagyártó saját trendeket a digitális nyomtatással készült tapéták forradalmának élharcosaiként!