GRAFIKUS KOMMUNIKÁCIÓ

Üdvözöljük a digitális tapétanyomtatás forradalmában!

Mutassa meg a tervezőknek, mire képes a digitális nyomtatás, és tárja eléjük a nyomtatási lehetőségek új világát!

RÉSZLETEK LETÖLTÉSE

Globális trendek és forradalmi funkciók

A globális lakberendezési piac 2020-ra várhatóan 644 milliárd dolláros árbevétellel számolhat – Ön készen áll a digitális nyomtatás forradalmára?

Részletek letöltése

Bright green plastic chair in front of a wall covered with digitally printed wallpaper in bright green with a fine-lined geometric print.

A hagyomány meghonosítása a jövőben

Más ágazatoktól eltérően a tapétát nem törölte el teljesen a digitális nyomtatási technológia. De a változás szele egyre jobban érezhető, így csupán idő kérdése, hogy mindenki a nyomtatás új irányzatai felé forduljon.

A tapétanyomtatás nagy múltra és hagyományokra tekinthet vissza, ezért a digitálisra való átállás merész húzásnak bizonyulhat. Olvassa tovább, hogy megtudja, hogyan válaszolt a digitális tapétanyomtatás jelentette kihívásra két nyomda, akik máris az iparág jövőjének formálói.

Graphicarts Wallpaper Video Still

A digitális nyomtatás azt jelenti, hogy a tapéta bárhol elhelyezhető – a határ a csillagos ég. Az Océ ColorWave-vel kiaknázhatja a nyomtatásban rejlő lehetőségeket (#UNLEASHPRINT), és a sima hálószobai falakat gyönyörűséges, személyes dizájnokkal tarkíthatja.

Videó megtekintése

A vásárlók meg akarják tapasztalni az innovatív dizájn szépségét

A Wall Vision Csoportot a svédországi Borasban alapították 1905-ben, és mára olyan márkákat képvisel, mint a Cole & Son, a Mr Perswall (egy kizárólag digitális nyomtatásra szakosodott svéd márka), és a Wall and Deco (egy digitális nyomtatással készült falborításokkal foglalkozó exkluzív olasz márka).

Fredrik Larsson, a WallVision ügyvezető igazgatója a következőket mondja: „Márkáinkkal hosszú múltra tekinthetünk vissza a tapétadizájn terén, ugyanakkor folyamatosan dolgozunk az új dizájnokon és lehetőségeken. A tapétaipar szinte összes létező technikájával képesek vagyunk nyomtatni, a 19. századi felületnyomtatástól kezdve a legújabb digitális nyomdagépekig.

A digitális gyártás pozitív hatással van erre a régi piacra – új tervezőket és vásárlókat vonz, és egy új korszakot nyit!

Richard Capp, a Milton & King társalapítója
Image of a room with one wall exposed brick, and one covered with digitally printed wallpaper in multi-coloured chevrons, a round table, two chairs and a white sofa.

A digitális nyomtatás kihívást jelent a hagyományos nyomtatás szempontjából

A Mr Perswall létrejöttét a kis sorozatban történő tapétanyomtatás igénye ihlette. Amint beindult a gyártás, a márkának nem jelentett gondot, hogy tervezőket találjon egyedi tapétanyomtatási céljaihoz – sokak számára hatalmas vonzerőt jelentett az, hogy kreativitásukat a kis méretű, ismétlődő mintázatok helyett nagy formátumú dizájnokon keresztül fejezhetik ki.

„A digitális nyomtatás eddig is kihívást jelentett, de a jövőben is kihívást fog jelenteni a hagyományos nyomtatási készségeink szempontjából, és abból a szempontból is, ahogy a tapétaértékesítést képzeljük” – mondja Fredrik.

„Véleményem szerint a vásárlók meg akarják tapasztalni az innovatív dizájn szépségét. A digitális nyomtatás csodálatos lehetőséget kínál az analóg nyomóhengerek korlátain túlmutató tervezéshez, növekvő érdeklődést keltve egy korábban ódivatúnak vélt termék iránt.”

Manapság izgalmas dolog a tapétaipar részesének lenni!

A Milton & King teljes mellszélességgel kiáll az új technológiák mellett, és „a falborítások merész, új korszakának úttörőiként” jellemzik magukat. Modern gyártási módszereik élnek a digitális tervezési és gyártási technikákkal, és használják a közösségimédia-profilokat, valamint az online mintavételi eljárásainkat.

Richard Capp, a Milton & King társalapítója így mesél erről: „Miközben a tapétával kapcsolatos összes romantikus elképzelést magunkénak valljuk, a Milton & King minden terméke digitális nyomdán készül.

„A digitalizáció lehetővé teszi, hogy új tervezők csatlakozzanak a piachoz, kiküszöbölve a hatalmas indulási költségeket, és tapétanyomdaként értékesítve szolgáltatásaikat a világnak. Egyelőre nem tapasztaljuk, hogy akkora hatást gyakorolt volna a piacra a digitalizáció, […] de azzal párhuzamosan, ahogy a vállalatok kereskedelmi szempontból életképesebb tapétaipari gépekbe fektetnek be, a tapétaipar is teljesen át fog alakulni.”

A Milton & King szereti, ha felfedezheti az új dizájntrendeket, és tesztelheti az új technológiákat. A piac viszonylag új szereplőiként az újdonságok iránti lelkesedésük a tervezőket és a vásárlókat egyaránt inspirálja. Richard hisz abban, hogy a digitális tapétanyomtatás ragyogó jövő előtt áll: „Szerintem a digitális gyártás pozitív hatással van erre a régi piacra – egy új korszakot nyit! Manapság izgalmas dolog a tapétaipar részesének lenni!”

Váljon a modern belsőépítészet úttörőjévé a digitális nyomtatás révén, és valósítsa meg az elképzelhetetlent is!

Támogató megoldások

További tájékoztatás


Tudjon meg többet a digitális eljárással készült, egyedi tapétamegoldásainkról!


VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A CSAPATUNKKAL!