GRAFIKAI KOMMUNIKÁCIÓ

Miért bíznak a márkák és a vásárlók jobban a nyomtatott anyagokban, mint a digitálisakban?

Tegye egyedülállóvá és fejlessze vállalkozását új digitális nyomtatási funkciókkal!

ÚTMUTATÓ LETÖLTÉSE

A kreatív iparág jelene és jövője

Az európai kreatív gazdaság éves szinten 535,9 milliárd euró bevételt termel – vegye ki Ön is a részét belőle az új digitális nyomtatási trendekben rejlő lehetőségek kiaknázásával!

Útmutató letöltése

Bright blue, pink, yellow and black paint being thrown against a blue background

Nyomtatott marketing – a kőkemény statisztikák

A digitalizáció tagadhatatlanul forradalmasította a marketingágazatot, de mivel napi szinten hallani a digitális világ botrányairól, a márkák és az általuk megcélzott vásárlók ismét a nyomtatott anyagok felé fordulnak – íme az ennek bizonyítékául szolgáló adatok:

  • A címzéssel ellátott levelek 60%-át azonnal kibontják
  • A címzéssel ellátott levelek 20%-át 28 napon belül kibontják
  • Az emberek naponta átlagosan 4,2 alkalommal nézik meg a címzéssel ellátott leveleket

A Joint Industry Committee (JICMAIL) 2018-as, reklámküldeményekre vonatkozó éves jelentése


A nyomtatott marketing koránt sincs lemaradva, mivel megőrizte fontos szerepét a célközönségek megszólítására szolgáló csatornaként, és továbbra is jól teljesít:

  • Az emberek 79%-a arról számolt be, hogy továbbra is olvas nyomtatott újságokat, 82%-uk pedig nyomtatott magazinokat
  • A nyomtatott magazinokban szereplő hirdetések jobban élvezhetők, mint online – 32% vs 26%
  • A Kantar 2017-es „Trust in News” tanulmánya azt is napvilágra hozta, hogy az emberek 72%-a pozitívan értékelte a nyomtatott hírmagazinokat mint megbízható forrásokat

Graphicarts Promotion Video Still

A technológia megváltoztatja az alkotást. A Canon és a Microsoft összefogott a 2017-es D&AD fesztiválon, hogy megmutassa, milyen intuitív módon segítheti elő a kreativitást a technológia és a nyomtatás, és általuk hogyan teremthet még szorosabb kapcsolatot az ember a munkájával.

Videó megtekintése

A nyomtatott anyagok a bizalom építőkövei egy botrányokkal teli digitális világban

Az iparágra vonatkozó adatok nyilvánvalóvá teszik, hogy a nyomdai marketing még ebben a digitális korszakban is megőrizte a rugalmasságát. Miért bíznak a vásárlók jobban a nyomtatott anyagokban, és hogyan tudnak a nyomdai szolgáltatók előnyt kovácsolni belőlük, hogy még vonzóbbá tegyék nyomtatási kínálatukat?

Ashley Norris, a The Content Marketing Association tartalmi tanácsadója szerint: „Van egyfajta állandóság és hitelesség, amely a nyomtatott tartalmakat jellemzi, és ezekre a digitális tartalmak nem mindig alkalmasak. A hirdetők számára ma is ugyanolyan fontos, hogy a nevüket ehhez a prémium tartalomhoz társítsák.”

A DMA adatai szerint ’az emberek 56%-a úgy gondolja, hogy a nyomtatott marketing a kommunikáció legmegbízhatóbb formája’. „A hagyományos nyomtatott médiumok személyes élményt nyújtanak a vásárlóknak – valami megfoghatót, amivel kapcsolatba tudnak lépni, amit magukkal tudnak vinni és amibe tetszés szerint újra belelapozgathatnak” – mondja Rachel Aldighieri, a DMA marketingigazgatója.

„Mindezt alátámasztja a JICMAIL éves jelentése, amelyből kiderül, hogy továbbra is milyen nagy mértékben bíznak a vásárlók a nyomtatott médiában. Azt a személyes kapcsolatot, amelynek megteremtésére képes, nem érdemes figyelmen kívül hagyniuk a piac résztvevőinek.”

A kézzelfoghatóság és a bizalom jellemző a nyomtatott marketingre. Ez olyasmi, amit a digitális marketing egyáltalán nem tud kínálni, így a nyomdai szolgáltatók valódi lehetőséget kapnak arra, hogy vállalkozásuk ügyfeleinek erős márkatartalmakat kínáljanak. A tapintható és kreatív nyomtatás révén az eldobásra ítélt brosúrák hatékony és érdekes marketinganyaggá válhatnak.

Van egyfajta állandóság és hitelesség, amely a nyomtatott tartalmakat jellemzi, és ezekre a digitális tartalmak nem mindig alkalmasak.

Ashley Norris – a Content Marketing Association tartalmi tanácsadója
Girl in red check shirt and man in blue t-shirt working at a digital printer with colour charts and ink on the back wall

A nyomtatás halott, éljen soká a digitális nyomtatás

Senki nem mondta, hogy a nyomtatott és a digitális nyomtatás kizárja egymást. Valójában rendíthetetlen csapatot alkotnak, különösen a vállalati nyomtatási megoldások terén. A digitalizációval a nyomtatás gyorsabb, lendületesebb és könnyebben kezelhető, míg a nyomda mindazt biztosítja a digitális nyomtatás számára, ami csak többéves, az idők próbáját kiálló, hiteles működéssel érhető el.
Ashley Norris szerint: „A legjobb kampányok a média minden típusát magukba foglalják. Örömmel látnék több, szerves egységet alkotó kampányt, például olyanokat, ahol a nyomtatott hirdetések csúcsminőségű fotókat és terjedelmesebb tartalmakat egyaránt kínálnak, majd ezeket kisebb adagokban a digitális csatornákon keresztül is terjeszteni lehet.
„A Content Marketing Association (CMA) tagjainak némelyike ehhez hasonló remek munkát végez.”

Tudja meg, hogyan biztosíthatja vállalkozása jövőjét a nyomtatási megoldások által kínált hihetetlen új lehetőségekkel!

Támogató megoldások

További tájékoztatás


Tudja meg, hogyan segíthetnek a digitális nyomtatási megoldások abban, hogy mindig lekörözze a versenytársakat!


VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A CSAPATUNKKAL!
  • Canon
  • Üzlet
  • ...
  • A márkák és a vásárlók körében egyre népszerűbb a digitális nyomtatás