BUSINESS BYTES

Hogyan lehet a KKV-k igényeire a legjobb IT megoldást megtalálni?

How-to-tap-into-the-demand-of-the-SMB-market

A legtöbb kisvállalkozásnak az IT-megoldások beszerzése csak egy újabb feladat a rengeteg teendő között. A KKV-knak szakértői tanácsra van szükségük, hogy az IT kihívás helyett lehetőséget jelentsen számukra. A viszonteladók tudják lefordítani a szakzsargont olyan megoldássá, melyet az adott kisvállalkozás egyéni igényeire szabnak.

A szakképzettség hiányának megértése

A Canon közelmúltban végzett kutatása szerint a KKV-k és mikrovállalkozások tulajdonosainak több mint egyharmada (36%-a) saját bevallása szerint nem rendelkezett a megfelelő IT-ismeretekkel, amikor elindította a vállalkozását, ez pedig hosszú távú problémákhoz vezethet. A modern üzleti élet a technológián alapszik és ez a jövőben várhatóan még inkább így lesz.

Szerencsére vannak olyan kisvállalkozók akik a digitális átállásban a hatékonyság növelésének lehetőségét látják.

Az átállás kihívásainak leküzdése

A kisebb cégek vezetői azért is halogatják a váltást, mert úgy gondolják, hogy nem juthatnak hozzá azokhoz a személyre szabott IT megoldásokhoz, amiket a nagyok használnak. Mára a helyzet azonban megváltozott, hiszen ma már akár egy kis cég is használhat olyan felhőalapú szolgáltatásokat, melyekkel a nagyobb vállalatokhoz hasonlóan bővítheti az IT-erőforrásait. Mindezt akár az alapoktól felépített stratégiával, melyhez a növekedésével párhuzamosan szerzi be az épp neki megfelelő szolgáltatásokat.

A fenti változások fényében (és a felhőalapú szolgáltatások megjelenésével) a KKV-knak olyan partnerekre van szükségük, akik öt kiemelten fontos területen tudnak támogatást biztosítani:

• Átláthatóság – a szolgáltatóknak a KKV-k igényeire szabott, pontos szolgáltatásokat kell nyújtaniuk könnyen érthető fizetési struktúrával.
• Egyszerűség – a KKV-k csökkenteni akarják az IT kezelésére szánt időt.
• Biztonság – ha átadjuk az irányítást egy külső félnek, az nem jelentheti a biztosítékok elvesztését. Egy megbízható partnernél az adatvédelem az első helyén áll.
• Megbízhatóság – a külső szolgáltatások igénybe vétele annyit ér, amilyen szolgáltatások szintjét meghatározó megállapodás.
• Fenntarthatóság – a hosszú távú partnerség fontos, de a körülmények változása esetén a KKV-knak lehetőséget kell biztosítani adataik biztonságos és egyszerű eltávolítására.

A KKV-k akkor tudják a hatékonyságukat javítani, ha partnereik ezt az öt területet lefedik számukra.

  • Canon
  • How to tap into the demand of the SMB market