About Canon

A Canon névjegye

70 éve látjuk el ügyfeleinket úttörő képalkotási technológiákkal szerte a világon.

Az 1937-ben alapított Canon mára globális vállalattá nőtt, amely több piaci szegmensben tevékenykedik, többek közt: üzleti megoldások, fogyasztói képalkotási termékek, közvetítés és kommunikáció, orvosi rendszerek és ipari termékek.

Vállalatunk éves forgalma 3 467 milliárd jen, az alkalmazottak száma összesen 18 000 fő, akik közel 200 leányvállalat alkalmazásában állnak világszerte. A Canon a világ egyik legismertebb és legelismertebb vállalata. 

A Canon a folyamatos innovációnak köszönhetően az ágazat vezető márkája. A Canon-termékeket választó cégek és egyéni ügyfelek fontosnak tartják a megbízhatóságot, az eleganciát és a fejlett technológiai megoldásokat.

A cég filozófiája
A Canon vállalati filozófiája a Kyosei, amely a márkanév, az üzleti tevékenység és a szponzori tevékenység alapját képezi. A Kyosei japán kifejezés, jelentése: együttműködés a közjó érdekében. Ez a szemlélet határozza meg a vállalat alapértékeit, egyben utal a helyes vállalati magatartással járó erkölcsi felelősségre is.  További információk a Kyosei filozófiáról.

Stabil pénzügyi háttér
A Canon Inc. 2007-ben 7,8 százalékkal, nettó 4 481 milliárd jenre növelte forgalmát, így már nyolc egymást követő évben mutatott forgalom- és profitnövekedést. 

A Canon vállalatot a tokiói, az oszakai, a nagojai, a fukuokai, a szapporói és a New York-i tőzsdén jegyzik.

Fontos tények és számadatok a Canon Europe vállalatról.

Iparági elismerések
2007-ben a következő iparági elismeréseket nyerte el a cég:
Összesített 36. helyezés a Business Week „A világ legjobb globális márkái 2007-ben” listáján.
A Canon emellett 46. lett a világ legnagyobb tiszteletnek örvendő, legelismertebb cégeinek „All Star” listáján.

spacer
					image

A Canonról

Filozófia
A Canon világszerte
Canon Europe
Counterfeit
Parallel Products Information