Fogyasztói terméktámogatás

    Visszajelzés

    A szolgáltatásunk fejlesztéséhez kérjük, töltse ki a Canon támogatási oldalunkkal kapcsolatos rövid kérdőívünket.

    Szeretnék részt venni

    Nem, köszönöm

    Termékjavítás

    Itt minden, a termék javításra küldésével kapcsolatos információt megtalál. Ide tartozik a szervizközpontok keresése, a javítás megszervezésének lépései, valamint egy sor GYIK, amelyek segítenek megválaszolni esetlegesen felmerülő kérdéseit.

    Szervizközpontok

    A Canon terméke megjavítására leginkább alkalmas, hivatalos márkaszerviz megtalálásához válassza ki a terméket a keresési feltételek megadásával.

    A terméket elviheti közvetlenül a szervizközpontba, vagy megszervezheti elszállítását is. További információért tekintse meg a javítási eljárást ismertető részt.

    Megjegyzés – Amennyiben imageRUNNER C1225iF, PIXMA PRO-1, imagePROGRAF PRO-1000 vagy adott MAXIFY vagy i-SENSYS nyomtatóval rendelkezik, tartózkodási országától függően garanciális helyszíni szervizre jogosult. Amennyiben nyomtatója a Canon European Warranty System (EWS) jótállására jogosult, először tekintse meg a jogosult készülékeket, és amennyiben az Ön terméke is a listán szerepel, a garanciális helyszíni szerviz megszervezésével kapcsolatban lépjen velünk kapcsolatba. Amennyiben nem jogosult a helyszíni szervizre, alább keressen hivatalos szervizközpontot.

    Mi a teendő, ha nem működik a Canon termékem?

    Először is azt javasoljuk, hogy látogasson a fogyasztói terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket. Egyéb hasznos információkat is megtalál, így például feltüntetjük, hogyan érheti el támogató részlegünket telefonon vagy e-mailen keresztül.

    Amennyiben ezeken a lehetőségeken keresztül nem oldódik meg a problémája, és a termék javítására van szükség, kérjük, kövesse az alábbi eljárást. Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.


    Mik a következő lépések, ha a Canon termékem javítást igényel?

    1 – Töltse és nyomtassa ki a szabványos Canon javítási űrlapot, amelyet a termékkel együtt kell majd visszaküldenie

    Ezen az űrlapon szerepel minden olyan információ, amelyre szükségünk van ahhoz, hogy kezeljük a termékével kapcsolatos problémát, hogy megjavítsuk a terméket, és tájékoztatni tudjuk Önt a javítás állásáról. Amennyiben nem tudja kinyomtatni az űrlapot, kérjük, hogy az űrlapon szereplő információt írja meg levélben, amelyet elküld nekünk a termékkel együtt.

    2 – Keresse meg a legközelebbi Canon márkaszervizt

    A legközelebbi Canon márkaszervizzel kapcsolatos részletekért használja szervizközpont-kereső eszközünket.

    3 – Győződjön meg róla, hogy minden szükséges információt mellékelt a visszaküldendő termékhez

    Amennyiben garanciális javítást igényel, a termékkel együtt a vásárlást igazoló, dátummal ellátott számlát is el kell küldenie. A Canon nem vállal garanciális javítást, amennyiben nem kapja meg a szükséges igazoló dokumentációt.

    4 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz

    Mivel a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező sérülésekért és veszteségekért, javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra.

    Természetesen arra is van lehetőség, hogy személyesen vigye be a terméket a Canon márkaszervizbe. A nyitvatartási idő, a cím és egyéb hasznos információk megtalálhatók a fent megadott „Szakszervizek elérhetősége” hivatkozáson keresztül.


    Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet javításra?

    Amikor a termék megérkezik a Canon márkaszervizbe, regisztráljuk a szervizrendszerünkben, és küldünk Önnek egy visszaigazolást.

    Amennyiben garanciális javítást kér, először ellenőrizzük, hogy érvényes-e a garancia. Amennyiben garanciális javításra jogosult, a termék bekerül a normál javítási folyamatba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

    Amennyiben valamilyen okból nem érvényes a garancia, tájékoztatjuk a termék garancián kívüli javításának hozzávetőleges költségeiről. Elképzelhető, hogy a felmérés elvégzéséért felszámítunk egy jelképes összeget, ezzel kapcsolatban azonban előzetesen egyeztetjük Önnel. Az árajánlatunkban egyértelműen feltüntetjük, hogy a javítás belefér-e a „fix áras szerviz” kategóriába, ellenkező esetben árajánlatot adunk az előreláthatóan szükséges alkatrészek és munkaórák alapján.

    A Canon által adott árajánlatot az ügyfélnek jogában áll elfogadni vagy visszautasítani. Amennyiben az ügyfél nem fogadja el az adott árajánlatot, a Canon visszaküldi a terméket. Amennyiben az ügyfél elfogadja a ajánlatot, a termék bekerül a javítási folyamatunkba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

    A Canon feltett szándéka, hogy biztosítsa az ügyfelek személyes adatainak védelmét. A Canon a megadott személyes adatokat kizárólag a javítási eljárás végrehajtásához használja fel. Személyes adatait a Canon biztonságosan tárolja, és egyéb célokra nem használja fel. A Canon adatvédelmi szabályzatával kapcsolatosan további részleteket itt talál: Általános szerződési feltételek.

    Ha terméke javításra szorul, segítségért tekintse meg a GYIK listáját.

    Gyakori kérdések a javításról

    Kérjük figyelembe venni, hogy ezek az adatok csak Consumer termékek javítására vonatkoznak.

    Kérdés: Mennyibe fog kerülni a javítás?

    Válasz: Műszaki felmérés nélkül lehetetlen válaszolni erre a kérdésre, ezért kérjük, küldje el termékét hivatalos márkaszervizünkhöz.

    Kérdés: Termékem röviddel a vásárlás után meghibásodott, mi a teendőm?

    Válasz: A Canon csak a garanciában foglaltak alapján végzi el terméke javítását, ellenkező esetben forduljon az eladóhoz további segítségért.

    Kérdés: Termékem meghibásodott, mi a teendőm?

    Válasz: A Canon 12 hónap garanciát biztosít a termék vásárlásának időpontjától számítva az alkatrészekre és a működőképességre. A garancia csak a vásárlást bizonyító számlával együtt érvényesíthető. Ez nem befolyásolja az Ön, mint vásárló, törvény által biztosított jogait. Egyéb esetben forduljon az eladóhoz segítségért.

    A javítás a garanciális időszak után térítést von maga után, kérjük, részletes tájékoztatásért forduljon a hivatalos márkaszervizhez. A javítások a garanciában leírt feltételek szerint történnek.

    Kérdés: Ha termékem meghibásodott, kicserélhető a garancia alapján?

    Válasz: A Canon csak a garanciában foglalt feltételek alapján végez javítást.

    Kérdés: Személyesen elvihetem termékemet a hivatalos márkaszervizbe?

    Válasz: Általában azt ajánljuk, hogy termékét csomagküldő szolgálattal (pl. Magyar Posta) küldje el nekünk. Ha személyesen szeretné eljuttatni hozzánk, kérjük, lépjen kapcsolatba a hivatalos márkaszervizzel, hogy a nyitvatartási időről tájékozódhasson.

    Kérdés: Kit keressek, ha a javítás állapotáról szeretnék érdeklődni?

    Válasz: Kérjük, lépjen kapcsolatba azzal a hivatalos márkaszervizzel, ahová elküldte termékét.

    Javítási űrlap

    Nyomtassa ki ezt az űrlapot és adjon meg minden szükséges információt. Ezen minden olyan információ szerepel, amelyre a termékével kapcsolatos problémák kezeléséhez, az esetleges termékjavításhoz és az Ön tájékoztatásához szükségünk van. Amennyiben nem tudja kinyomtatni az űrlapot, kérjük, hogy az űrlapon szereplő információt írja meg levélben, amelyet elküld nekünk a termékkel együtt.

    Töltse és nyomtassa ki a szabványos Canon javítási űrlapot, amelyet a termékkel együtt kell majd visszaküldenie