no consumer

Fogyasztói terméktámogatás

    Visszajelzés

    A szolgáltatásunk fejlesztéséhez kérjük, töltse ki a Canon támogatási oldalunkkal kapcsolatos rövid kérdőívünket.

    Szeretnék részt venni

    Nem, köszönöm

    Támogatás igénylése

    Mielőtt felvenné velünk a kapcsolatot, látogasson el internetes támogatási oldalunkra, amely termékspecifikus illesztőprogramokat, szoftvereket, felhasználói kézikönyveket, készülékszoftvereket, GYIK-et és egyéb hasznos tartalmakat talál, amelyek választ adhatnak kérdésére.

    Fogyasztói vásárlóink a termékekkel vagy kérdéseikkel kapcsolatos segítségnyújtásért telefonon vagy e-mailben vegyék fel velünk a kapcsolatot.

    Ügyfélszolgálat: 06 1 235 5315

    A várakozási idő függ a következőktől:

    > a hívás napszaka 
    > a sorban várakozó ügyfelek száma 
    > a többi ügyfél által feltett kérdések megválaszolási ideje


    A Helpdesk elérhető hétfőtől péntekig, 9:00 és 17:00 között. A telefonbeszélgetés folyamán további adatokat kérhetnek Öntől. Ajánljuk, hogy a terméket és az alábbi adatokat tartsa kéznél a beszélgetés idején:

    • pontos modellnév (pl. EOS 650D) 
    • a készülék sorozatszáma
    • a számítógépre telepített operációs rendszer, ha van ilyen (pl. Windows 8, Mac OS 10.8)
    • ha korábban már felvette a kapcsolatot központunkkal, akkor a legutóbbi kapcsolat hivatkozási száma, hogy ne kelljen adatait újra rögzítenünk

    A hívás díja a telefonszolgáltatótól függően változhat. Kérjük, telefonszolgáltatójától tudakolja meg a pontos hívásdíjakat.

    Alább az összes számozott részt sorrendben töltse ki, hogy a lehető legtöbb információt gyűjthessük össze.
    A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező.

    1. Az érintett termék
    Termékkategória *
    Termék alkategória *
    Széria *
    Típus *
    A termék sorozatszáma (Opcionális):
    Információ a sorozatszám megkereséséhez

    2. A használt rendszer
    Operációs rendszer (OS):*
    Az operációs rendszer meghatározása
    Hogyan csatlakozik terméke a számítógéphez?

    3. A kérdéses probléma
    A probléma típusa:*
    Kérjük, jelezze a hibakódot, ha van:

    Az EOS fényképezőgépek hibaüzenetei

    PIXMA hibakódok

    A kérdéssel kapcsolatban annyi információt adjon meg, amennyit csak lehetséges, az esetlegesen már végrehajtott bármilyen hibaelhárítást is beleértve. * Maximum 4000 karaktert használjon fel.

    4. Személyes adatok
    Keresztnév *
    Vezetéknév *
    E-mail cím *
    E-mail cím megerősítése *
    Telefonszám (csak számmal)

    Az űrlap elküldése és az e-mail elérhetőség megadása egyben a weboldal Általános eltételeinek elfogadását jelenti. Ugyanakkor beleegyezik, hogy a Canon ügyfélszolgálata e-mailben megkeresse Önt. Ha nem egyezik bele a fentiekbe, használja a telefonszámok lehetőséget.

    Megjegyzés: a fenti űrlapon beszolgáltatott minden információt kizárólag a probléma megoldásához használunk fel. Az űrlapon beszolgáltatott személyes adatokat semmilyen formában nem használjuk fel marketing célokra vagy értesítések küldésére olyan termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, amelyek érdekelhetik Önt.


    Fontos figyelmeztetés

    Egyes internetszolgáltatók nem kívánt üzenetnek vélik a kapott választ, és blokkolják az üzenetet. Vegye fel a donotreply@support.canon-europe.com címet a címjegyzékébe, így biztosan megkapja a válaszüzenetet.


    Sajnos hiba történt a küldés során. Küldje újra az e-mail üzenetet. Ha újra hibaüzenetet kap, forduljon telefonszámok.