Tiszta és részletes képek készítése gyenge fényviszonyok mellett

A tiszta részletek gyenge fényviszonyok mellett történő megörökítése egy kis odafigyelést és kísérletezést igényel. Amikor kevés fény mellett akarsz fotózni, próbálj meg akkor elindulni, amikor még megy le a nap, hogy megismerd a helyszínt. Az alkonyat érdekes atmoszférája és színei szintén az előnyödre válnak.

Tisztán látható részletek megörökítéséhez gyakran magasabb ISO beállítást kell használnod, de ilyenkor tudnod kell, hogy ez nagyobb zajt eredményez, amivel a képek szürkéssé, szemcséssé válhatnak. Ezt úgy mérsékelheted, ha csökkented az ISO értékét, és növeled a záridőt. Egy háromlábú vagy egylábú állvány használatával, illetve a fényképezőgép valamilyen szilárd felületre helyezésével gondoskodj arról, hogy a gép amennyire lehet, mozdulatlan maradjon.

A Canon DIGIC képfeldolgozó processzorával azonban magasabb ISO értékkel is fényképezhetsz. A technológia intelligensen csökkenti a zajt, és megőrzi a finom kis részleteket. Ezzel több kreatív lehetőség nyílik meg előtted gyengébb fényviszonyok mellett, mint eddig bármikor.

Nagy részletesség gyenge fényviszonyok melletti fotózás esetén